share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Κάντε αυτή την άσκηση των 5′ και εξαφανίστε καμπούριασμα και πόνους

Κάντε αυτή την άσκηση των 5′ και εξαφανίστε καμπούριασμα και πόνους

Απαραίτητη για όλες όσες κάνουν δουλειά γραφείου και καθιστική ζωή.

Σκυμμένες πάνω από έναν υπολογιστή τουλάχιστον για οκτώ ώρες την ημέρα, είναι θέμα χρόνου να αρχίσουμε να υποφέρουμε από μυοσκελετικούς πόνους, ιδιαίτερα στον αυχένα. Επιπλέον καμπουριάζουμε ασυναίσθητα, κάτω από το βάρος των καθημερινών μας υποχρεώσεων, με αποτέλεσμα να δείχνουμε μεγαλύτερες σε ηλικία και να χάνουμε πόντους σε ύψος.

Υπάρχει ωστόσο μια άσκηση που, χωρίς να απαιτεί καθημερινά περισσότερα από πέντε λεπτά από τον χρόνο μας, αντιμετωπίζει τα παραπάνω προβλήματα και πολλά ακόμα. Είναι οι διατάσεις, το stretching, που συχνά θεωρούμε λανθασμένα ότι προορίζονται μόνο για το ξεκίνημα ενός ωριαίου προγράμματος γυμναστικής. Στην πραγματικότητα όλοι όσοι κάνουμε καθιστική ζωή πρέπει να τις μετατρέψουμε σε καθημερινή ρουτίνα.

“Όταν ο μέσος άνθρωπος είναι καθιστός σε ένα γραφείο, οι αρθρώσεις και οι μύες του “μαγκώνουν” και από εκεί ξεκινούν οι καθημερινοί πόνοι» εξηγεί η Τάνια Μεϊμαρίδη, Fitness Coach, Group Fitness Master Trainer και Personal Trainer, προσθέτοντας: “Το stretching διατηρεί την ευλυγισία στις αρθρώσεις και είναι πολύ σημαντικό για την προστασία των αρθρώσεων και του μυικού συστήματος, αλλά και για την καλή κυκλοφορία του αίματος. Βελτιώνει επίσης τη στάση του σώματός μας»

“Ιδανικά οι διατάσεις γίνονται πρωί, όταν ξεκινάτε την ημέρα σας. Αν τις κάνετε βράδυ, καλό είναι να έχει προηγηθεί ένα ζεστό μπάνιο – το πρωί, από την άλλη, δεν χρειάζεται καθώς έχετε ακόμα τη ζεστασιά από το κρεβάτι». Αντενδείξεις δεν υπάρχουν παρά μόνο στη διάρκεια της κύησης, ιδιαίτερα στο τελευταίο τρίμηνο. Ακόμα και αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη μέση ή τον αυχένα μπορείτε να κάνετε stretching, πάντα όμως σε συνεννόηση με τον γιατρό και τον γυμναστή σας, που θα σας συστήσει ασκήσεις οι οποίες θα σας βοηθήσουν να μειώσετε τα συμπτώματα. Σε κάθε περίπτωση, το stretching πρέπει να ξεκινήσει με την καθοδήγηση ειδικού. Σταδιακά οι σωστές κινήσεις θα γίνουν κτήμα σας και θα μπορείτε να τις κάνετε μόνες, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, ακόμα και την ώρα που εργάζεστε μπροστά στον υπολογιστή.

Δείτε παρακάτω ένα πεντάλεπτο πρόγραμμα stretching.

Πηγή:womantoc.gr

logo