share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Ξεγελάστε την διαρκή πείνα σας με αυτά τα 5 κόλπα!

Ξεγελάστε την διαρκή πείνα σας με αυτά τα 5 κόλπα!

Δεν έχει περάσει πολλή ώρα από την τελευταία φορά που φάγατε και πάλι πεινάτε. Τι κακό και αυτό! Οι λιγούρες δε σας αφήνουν να αποκτήσετε το κορμί των ονείρων σας. Πώς μπορείτε να το αντιμετωπίσετε όλο αυτό; Πάμε να δούμε 5 απλούς τρόπους που θα σας κάνουν να ξεχάσετε την πείνα σας στο πι και φι:

Προτιμήστε υγιεινά σνακ: Μη μένετε για μεγάλο χρονικό διάστημα νηστικές καθώς ο οργανισμός σας θα αντιδράσει. Η κοιλιά σας θα ξεκινήσει να στέλνει μηνύματα πείνας και εσείς θα αναγκαστείτε να καταναλώσετε ό,τι βρείτε μπροστά σας. Ανά τρεις ώρες μην ξεχνάτε να τρώτε κάτι υγιεινό και ολιγοθερμιδικό. Φρούτα, λαχανικά, ανάλατοι ξηροί καρποί, αποτελούν τις ιδανικότερες επιλογές. Πείτε ναι στις μπάρες δημητριακών με μαύρη σοκολάτα και αν έχετε μία ιδιαίτερη σχέση με τα γλυκά, είσαστε ελεύθερες να ενδώσετε σε ένα light ζελέ. Λίγες θερμίδες και μικρές μερίδες αποτελούν το κλειδί της επιτυχίας.

Φτιάξτε τα δικά σας smoothies: Μπορεί τα smoothies που σερβίρουν στις καφετέριες να είναι γευστικότατα, είναι όμως πολύ παχυντικά. Ήρθε η ώρα να λάβετε και εσείς δράση. Είμαστε σίγουροι, πως το δικό σας θα είναι εξίσου γευστικό και πολύ πιο θρεπτικό. Επιλέξτε τα αγαπημένα σας φρούτα ή λαχανικά και ρίξτε τα στο μίξερ. Τα smoothies αυτά θα σας χορτάσουν και φυσικά θα σας χαρίσουν πολλές βιταμίνες.

Πιείτε πολύ νερό: Πολλές φορές μπερδεύουμε την πείνα με τη δίψα. Γιατί, λοιπόν, να καταναλώσετε άσκοπα μία τροφή ενώ στην πραγματικότητα διψάτε; Απολαύστε άφοβα τουλάχιστον 8-10 ποτήρια την ημέρα και νιώστε αυτομάτως πλήρεις.

Πρωινό πλούσιο σε φυτικές ίνες: Ξεκινήστε τη μέρα σας με αυτές. Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες παραμένουν στο έντερο για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα να νιώθετε κορεσμό. Ένα μπολ, για παράδειγμα, μούσλι με ξηρούς καρπούς, σταφίδες και άπαχο γάλα θα δώσειτέλος στις λιγούρες. Να δείτε που θα φτάσει η ώρα του μεσημεριανού και ακόμα η κοιλιά σας δε θα έχει παραπονεθεί.

Δοκιμάστε τη μέντα: Καταναλώστε ρόφημα μέντας το οποίο έχει αποδειχτεί ότι βοηθά στον έλεγχο της όρεξης. Αντί, λοιπόν, να πιείτε ένα αναψυκτικό ρίξτε το..στη μέντα. Προσοχή όμως, η ζάχαρη δεν έχει θέση στο ρόφημα αυτό. Και πάλι όμως είναι γευστικότατο. Στην υγειά σας!

logo