share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Τα 5 λάθη που κάνουμε με τα εσώρουχα και βλάπτουν σημαντικά την υγεία μας

Τα 5 λάθη που κάνουμε με τα εσώρουχα και βλάπτουν σημαντικά την υγεία μας

Το είδος εσωρούχου που επιλέγετε να φοράτε, συνδυασμένο με τις καθημερινές σας συνήθειες, μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην υγεία σας “εκεί κάτω».

Πολύ στενά εσώρουχα

Τα πολύ στενά εσώρουχα όχι μόνο δεν κολακεύουν το σώμα σας (εκτός κι αν θέλετε να μοιάζετε σαν ρόλο κιμά σε διχτάκι) αλλά μπορούν να προκαλέσουν γδάρσιμο στο δέρμα σας και κολπικούς ερεθισμούς, ειδικά αν έχετε περάσει την εμμηνόπαυση. “Οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση τείνουν να έχουν αρκετά λεπτούς κολπικούς τοίχους», λέει η Dr. Raquel B. Dardik, αναπληρώτρια καθηγήτρια κλινικής στο Τμήμα Μαιευτικής και Γυναικολογίας στο NYU Langone Medical Center.

Εσώρουχα σμίλευσης σώματος

Αν τα σφιχτά εσώρουχα που φοράτε είναι σχεδιασμένα για σμίλευση σώματος, όπως αυτά που καλύπτουν γλουτούς και κοιλιά ή είναι κορσέδες, διατρέχετε σημαντικό κίνδυνο υγείας. “Αν είναι πραγματικά σφιχτά, μπορεί να πάθετε πρόσκρουση νεύρων και να μειωθεί το κυκλοφοριακό σας», λέει η Dr. Donnica Moore, ειδική σε θέματα υγείας των γυναικών.

Συνθετικά υφάσματα και μετάξι

Όσον αφορά στο υλικό, οι ειδικοί συμφωνούν πως έγκειται καθαρά και μόνο στα γούστα του καθενός -αρκεί το ύφασμα του καβάλου να είναι βαμβάκι.

Αν όμως ψάχνετε για την καλύτερη δυνατή επιλογή εσωρούχου, μείνετε μακριά από συνθετικά υφάσματα και φροντίστε να επιλέγετε το μετάξι μόνο σε ειδικές περιπτώσεις. “Το μετάξι και τα συνθετικά υφάσματα δεν αναπνέουν, γεγονός που αυξάνει τον κίνδυνο να παγιδεύεται η υγρασία και να διατηρείται μέσα στην περιοχή, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν βακτηριακές λοιμώξεις», λέει η Dr. Moore.

Εσώρουχα το βράδυ

“Αν και πρόκειται για κάτι καθαρά προσωπικό, από την άποψη της αναπνοής και του ότι αερίζονται τα πάντα, πρέπει να κοιμάστε χωρίς εσώρουχα», λέει η Dr. Moore. Για τις γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση, το να κοιμούνται χωρίς εσώρουχα έχει ακόμα μεγαλύτερη λογική.

Ιδρωμένα εσώρουχα

Οι γυναίκες και οι άντρες που τείνουν να ιδρώνουν πολύ, πρέπει να αλλάζουν συχνά τα εσώρουχά τους -δύο φορές την ημέρα, δηλαδή, σε αντίθεση με όσους μένουν στεγνοί και αλλάζουν μία φορά. Όσοι γυμνάζονται, από την άλλη, πρέπει να αλλάζουν σε ένα καθαρό και στεγνό εσώρουχο το συντομότερο δυνατό.

Τα καλά νέα

Όλα καταλήγουν στις προσωπικές σας προτιμήσεις, στο πόσο εύκολα ερεθίζεται το δέρμα σας και στη προδιάθεση που έχετε για λοιμώξεις. Όλα τα παραπάνω είναι ως επί το πλείστον συμβατική γνώση με λίγη ιατρική σκέψη. Η κολπική υγεία εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Το άρθρο αυτό δημοσιεύθηκε αρχικά στην .

logo