LIFESTYLE

Σπάνε τα κοντέρ της τηλεθέασης Αγγελική Νικολούλη και Βίκυ Χατζηβασιλείου

Σπάνε τα κοντέρ της τηλεθέασης Αγγελική Νικολούλη και Βίκυ Χατζηβασιλείου

Οι δύο παρουσιάστριες είναι πολύ “σκληρές» για να χάσουν – Παρότι μετρούν πολλά χρόνια στην τηλεόραση, οι εκπομπές τους σημειώνουν υψηλά ποσοστά

Αν και μετρούν πολλά χρόνια στα τηλεοπτικά πλατό, δύο από τις παρουσιάστριες που ταυτίστηκαν με συγκεκριμένα είδη εκπομπών συνεχίζουν να σημειώνουν καλά νούμερα, κόντρα στην άποψη που θέλει τα νέα πρόσωπα να εκτοπίζουν τα πιο “παλιά». Ο λόγος για τη Βίκυ Χατζηβασιλείου και την Αγγελική Νικολούλη, οι οποίες αποδεικνύονται πολύ “σκληρές” για να χάσουν.

Συγκεκριμένα το Σάββατο 17 Νοεμβρίου η εκπομπή “Πάμε πακέτο» βρέθηκε στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής της στο σύνολο κοινού με ποσοστό 21,9%, αφήνοντας πίσω 5 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΙ: 16,8%, Star: 15,3%, ΑΝΤ1: 14,7%). Το “Πάμε πακέτο», παρουσίασε μεγάλη διαφορά από τον ανταγωνισμό στο γυναικείο κοινό ηλικίας 45-64, στη ζώνη προβολής του.

Διαφήμιση

Συγκεκριμένα,σημείωσε 29,4% αφήνοντας πίσω 11 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΙ: 18,4%, ΑΝΤ1: 14,6%, Star: 8,3%). Αξίζει να σημειωθεί ότι η εκπομπή ήταν πρώτη και στους άνδρες ηλικίας 45-64, στη ζώνη προβολής της. Συγκεκριμένα, σημείωσε 21,2%, αφήνοντας πίσω σχεδόν 4 μονάδες τον ανταγωνισμό (ΑΝΤ1: 17,4%, ΣΚΑΪ: 16,2%, Star: 11,9%). Την εκπομπή “Πάμε πακέτο» και την Βίκυ Χατζηβασιλείου παρακολούθησαν συνολικά 1.016.000 τηλεθεατές (23,3%), ενώ 2.472.000 τηλεθεατές έστω για 1 λεπτό.

Και η Αγγελική Νικολούλη με την εκπομπή “Φως στο τούνελ» πέτυχε υψηλή τηλεθέαση και συγκεκριμένα την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου έκοψε πρώτο το νήμα της τηλεθέασης, αγγίζοντας το 18,8% στο σύνολο κοινού, ενώ 1.136.000 τηλεθεατές το είδαν έστω για 1 λεπτό. Την ιδιαίτερη προτίμησή τους στην εκπομπή έδειξαν τα γυναικεία κοινά ηλικίας 18-54 και 25-44, όπου το “Φως στο Τούνελ» ήταν πρώτο με ποσοστά 21,3% και 20,6%, αντίστοιχα.

Πηγή:protothema.gr

Διαφήμιση
TAGS:
#star
#άνδρες
#ΑΝΤ1
#εκπομπές
#εκπομπή
#ποσοστό
#Σάββατο
#ΣΚΑΪ