share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Ποιες τροφές προκαλούν το φούσκωμα στην κοιλιά

Ποιες τροφές προκαλούν το φούσκωμα στην κοιλιά

Σίγουρα θα σου έχει τύχει! Ενώ προσπαθείς να είσαι προσεκτική με ό,τι καταναλώνεις, το επίπεδο αποτέλεσμα στην περιοχή της κοιλιάς δεν έρχεται με τίποτα. Και σαν να μην έφτανε αυτό, πολλές φορές το φούσκωμα που νιώθεις συνοδεύεται από ενοχλητικούς πόνους, δυσφορία και φυσικά πεσμένη ψυχολογία.

Ποιες είναι οι τροφές όμως που μας προκαλούν πρήξιμο; Ναι αγαπητή μου αναγνώστρια, καλά κατάλαβες. Παρακάτω θα βρεις τις επιλογές που πρέπει να προσeξεις, ώστε να μην έρθεις ξανά αντιμέτωπη με αυτό το πρόβλημα.

Γαλακτοκομικά προϊόντα

Έχεις τσεκάρει αν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη; Μπορείς να το καταλάβεις εάν κάθε φορά που καταναλώνεις γιαούρτι και άλλα γαλακτοκομικά η κοιλιά σου πρήζεται και δημιουργούνται αέρια. Παρόλα αυτά μην αγχώνεσαι. Στην αγορά κυκλοφορούν γάλατα χωρίς λακτόζη ή ειδικά χάπια που σε βοηθούν να τα χωνέψεις καλύτερα!

Φασόλια

Αυτό το όσπριο περιέχει ολιγοσακχαρίτες, οι οποίοι δεν είναι αρκετά εύπεπτοι, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται αέρια. Μπορείς να επιλέγεις σε μικρότερες ποσότητες και να τα συνδυάζεις με καστανό ρύζι, για να συνηθίσει το σώμα σου.

Διαφήμιση

Λιπαρά τρόφιμα

Αυτές οι τροφές επιβραδύνουν την πέψη, καθώς χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να ζυμωθούν. Το αποτέλεσμα; Νιώθουμε φουσκωμένες και “βαριές” για αρκετές ώρες μετά.

Αλμυρά τρόφιμα

Το αλάτι σίγουρα δεν προκαλεί αέρια, αλλά ευθύνεται για την κατακράτηση υγρών στο σώμα και το πρήξιμο. Μείωσε την ποσότητα που χρησιμοποιείς και αμέσως θα δεις αποτέλεσμα.

Tlife

Πηγή

Διαφήμιση

logo