share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Μάθε πόσο νερό πρεπει να πίνεις ανάλογα με το βάρος σου

Μάθε πόσο νερό πρεπει να πίνεις ανάλογα με το βάρος σου

Το νερό δεν έχει από μόνο του θρεπτική αξία, ωστόσο τα περισσότερα από τα υπόλοιπα συστατικά της διατροφής που είναι απαραίτητα για τη ζωή μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το ανθρώπινο σώμα μόνο μετά την αντίδρασή τους με το νερό.

Το μεγαλύτερο ποσοστό σωματικού μας βάρους οφείλεται στην ύπαρξη του νερού, το οποίο αποτελεί και το διαλύτη μέσα στον οποίο οι υπόλοιπες θρεπτικές ουσίες θα λειτουργήσουν, αν και το νερό επιτελεί έναν αριθμό διαφορετικών λειτουργιών στον ανθρώπινο οργανισμό, μια από τις σπουδαιότερες- ειδικά για τους αθλητές- είναι η ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος.

Δηλαδή, όταν το σώμα «χάνει υγρά», από οποιαδήποτε οδό , χάνει ταυτόχρονα και ηλεκτρολύτες. Παθολογικές συγκεντρώσεις των ηλεκτρολυτών, μπορεί να οδηγήσουν σε διαταραχές της υγείας και της απόδοσης κατά την φυσική δραστηριότητα.

Είναι γνωστό ότι το νερό είναι το κύριο συστατικό που συντηρεί το σώμα μας και συμβάλλει σχεδόν όσο τίποτε άλλο στην διατήρηση της γενικότερης καλής υγείας.

Διαφήμιση

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν μερικοί άνθρωποι είναι ότι πιστεύουν πως μπορούν να αντικαταστήσουν το νερό με άλλα ποτά και έτσι δεν πίνουν όσο νερό πραγματικά χρειάζονται. Αλλά το πόσο νερό χρειάζεται οργανισμός σας εξαρτάται από το σωματικό σας βάρος.

Αν θέλετε να ξέρετε πόσο νερό χρειάζεται να πίνετε οπωσδήποτε καθημερινά ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές…

36 κιλά – 1,1 λίτρα, 45 κιλά – 1,4 λίτρα, 54 κιλά – 1,7 λίτρα, 63 κιλά – 2 λίτρα, 72 κιλά – 2,3 λίτρα, 81 κιλά – 2,6 λίτρα, 90 κιλά – 2,9 λίτρα, 99 κιλά – 3,2 λίτρα, 108 κιλά – 3,5 λίτρα

Διαφήμιση

logo