share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Η Κατάταξη των Ξηρών Καρπών σύμφωνα με την Διατροφική τους Αξία. Δείτε ΠΟΙΟΣ είναι στο #1!

Η Κατάταξη των Ξηρών Καρπών σύμφωνα με την Διατροφική τους Αξία. Δείτε ΠΟΙΟΣ είναι στο #1!

Αντί να τρώτε πατατάκια ή άλλα επεξεργασμένα σνακ, μπορείτε να επιλέγετε τους ξηρούς καρπούς. Εκτός και αν έχετε κάποια αλλεργία, δεν υπάρχει λόγος να μην τους καταναλώνετε συχνά.

Υπάρχουν πολλοί ξηροί καρποί για να επιλέξετε αλλά εάν σας ενδιαφέρει η διατροφή σας, σίγουρα θα θέλετε να μάθετε ποια είναι η καλύτερη επιλογή.

Δείτε την κατάταξη των ξηρών καρπών σύμφωνα με την διατροφική τους αξία:

#1 Φιστίκια

Σύμφωνα με ειδικούς, είναι οι πιο υγιεινοί ξηροί καρποί στον κόσμο. Είναι γεμάτα θρεπτικά, υγιεινά λιπαρά, πρωτεΐνη και ίνες. Δείτε μερικά από τα οφέλη τους:

Μειώνουν την όρεξη

Το να τα ανοίγουμε έχει αποδειχτεί πως μας ηρεμεί

Έχουν τις λιγότερες θερμίδες, μόλις 49 ανά μερίδα

Μειώνουν τις φλεγμονές και το στρες

Μειώνουν την χοληστερόλη και προστατεύουν την καρδιά

#2 Καρύδια

Θεωρούνται τροφή για τον εγκέφαλο. Δείτε μερικούς λόγους που θα πρέπει να τα προσθέσετε στην διατροφή σας:

Περιέχουν ω-3 λιπαρά και βελτιώνουν την λειτουργία του εγκεφάλου

Προστατεύουν την καρδιά

Μειώνουν τις φλεγμονές

Αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση

#3 Βραζιλιάνικα φυστίκια

Είναι γνωστά για το σελήνιο που περιέχουν, που είναι ένα πολύ δυνατό αντιοξειδωτικό. Επίσης, βοηθούν στην υγεία του αναπαραγωγικού συστήματος και είναι καλό σνακ για εγκύους. Επίσης, το σελήνιο είναι καλό για τον θυρεοειδή.

#4 Κάσιους

Τα κάσιους είναι γεμάτα μαγνήσιο και χαλκό. Το μαγνήσιο είναι ένα μέταλλο που μπορεί να βελτιώσει τους μυς και τα νεύρα, ενώ ρυθμίζει τα επίπεδα σακχάρου. Εν τω μεταξύ, ο χαλκός είναι απαραίτητος για το σώμα για να απορροφήσει και να χρησιμοποιήσει τον σίδηρο.

#5 Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα είναι γεμάτα βιταμίνη Ε και βελτιώνουν την εμφάνιση του δέρματος και την υγεία. Εκτός από αυτό, τα αμύγδαλα έχουν πολλά ακόμα οφέλη:

Βελτιώνουν το ανοσοποιητικό

Προστατεύουν το σώμα ενάντια στον οξείδωση

Πλούσια σε μαγνήσιο, φολικό οξύ και ασβέστιο

Πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, που βοηθούν στην μείωση των φλεγμονών

Πηγή

logo