share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Δείτε τι συμβαίνει στον οργανισμό μας όταν τρώμε μαρούλι!

Δείτε τι συμβαίνει στον οργανισμό μας όταν τρώμε μαρούλι!

Και όμως οι θεραπευτικές ιδιότητες του μαρουλιού είναι άγνωστες σε πολλούς…..

Είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, C, E γι’ αυτό έχει και καρδιοπροστατευτική δράση, λειτουργώντας αντιοξειδωτικά. Περιέχει ζεαξανθίνη (καροτενοειδές), λουτεϊνη ουσίες με αντικαρκινική δράση.

Έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β1 (θειαμίνη), ουσία σημαντική για την ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Δύο κούπες μαρούλι περιέχουν περίπου 2,5γρ φυτικών ινών (10% περίπου της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας). Είπαμε ότι το Μάρτη είναι στα καλύτερα του, όμως γενικά στην Ελλάδα το βρίσκουμε σχετικά εύκολα στους πάγκους το Χειμώνα και τους 2 πρώτους μήνες της Άνοιξης

Το μαρούλι τρώγεται ωμό, σκέτο, σε σαλάτες με διάφορα άλλα λαχανικά. Επίσης, μπορεί να μαγειρευτεί με κρέας (πχ φρικασέ), δίνοντας ιδιαίτερα εύγευστα αποτελέσματα.

Καλό είναι το μαρούλι να μην κόβεται σε μικρά κομμάτια, καθώς οξειδώνεται πολύ γρήγορα. Για τον ίδιο λόγο το προτιμάμε φρεσκοκομμένο.

ΣΥΣΤΑΣΗ ΜΑΡΟΥΛΙΟΥ/ 100ΓΡ:

ΘΕΡΜΙΔΕΣ:14 KCAL, ΚΑΡΟΤΙΝΗ (ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΒΙΤ. Α):335 ΜΙΚΡΟΓΡ, ΑΣΒΕΣΤΙΟ: 28MG, ΜΑΓΝΗΣΙΟ: 6MG, BITAMINH Ε: 0.57MG, ΒΙΤΑΜΙΝΗ C: 5MG, ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β1: 0,12MG

Via:

logo