share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Αεροπορική εταιρία προσέλαβε τον άντρα που έβγαλε την διάσημη εικόνα των Windows

Αεροπορική εταιρία προσέλαβε τον άντρα που έβγαλε την διάσημη εικόνα των Windows

Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, περίπου 1 δισεκατομμύριο άνθρωποι είδαν την εικονική ταπετσαρία των Windows XP “Bliss»(ευλογία), καθιστώντας την την πιο προβαλλόμενη φωτογραφία στον κόσμο. Τώρα, 21 χρόνια μετά την πραγματοποίησή του, ο Τσαρλς Ο’Ρέαρ στοχεύει να παράγει “την επόμενη γενιά ταπετσαριών».

“Έγινα εβδομήντα έξι και συνειδητοποιώ πόσα σημαίνει η φωτογραφία της Microsoft “Bliss» στη ζωή μου», είπε Ο’Ρέαρ. “Ως φωτογράφος της περισσότερο προβαλλόμενης φωτογραφίας στην ιστορία, έχω απολαύσει κάθε λεπτό της φήμης μου.»

Αυτή τη φορά, το έργο που ονομάζεται “New Angles of America» (Νέοι άγγελοι της Αμερικής) απευθύνεται σε χρήστες smartphone. “Είμαι ενθουσιασμένος που δημιουργώ για τη Lufthansa μια συνέχεια της φωτογραφίας» Bliss “σε smartphones, ώστε τις απόψεις μου για άλλα όμορφα μέρη να μπορούν να απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι. Εξάλλου, τα smartphones έχουν γίνει ο πρωταρχικός τόπος που ο κόσμος μπορεί να δει μια νέα και ενδιαφέρουσα φωτογραφία. Και, χαίρομαι που είμαι μέρος αυτής. »

Το 1996, ο Ο’Ρέαρ τράβηξε την διάσημη φωτογραφία του στην Κομητεία Σονόμα της Καλιφόρνιας με κάμερα μεσαίου μεγέθους, ενώ βρισκόταν στο δρόμο για να δει τη φίλη του. Αρχικά, η εικόνα αποστέλλεται στην Corbis – μια αμερικανική εταιρεία διαφήμισης και αδειοδότησης – και στη συνέχεια η Microsoft αγόρασε τα δικαιώματά της το 2000, ένα χρόνο πριν από την κυκλοφορία των Windows XP.

Αυτός είναι ο Τσαρλς Ο’Ρέαρ, ο φωτογράφος πίσω από την φωτογραφία “Bliss» των Windows XP

Ο O’Ρέαρ τράβηξε την διάσημη φωτογραφία του στην Κομητεία Σονόμα της Καλιφόρνιας με κάμερα μεσαίου μεγέθους, ενώ βρισκόταν στο δρόμο για να δει τη φίλη του

“Έγινα εβδομήντα έξι και συνειδητοποιώ πόσα σημαίνει η φωτογραφία της Microsoft “Bliss» στη ζωή μου», είπε Ο’Ρέαρ. “Ως φωτογράφος της περισσότερο προβαλλόμενης φωτογραφίας στην ιστορία, έχω απολαύσει κάθε λεπτό της φήμης μου.»

Διαφήμιση

Αυτή τη φορά, έχει ως στόχο να παράγει “την επόμενη γενιά ταπετσαρίας» για χρήστες smartphone. Αυτό το πλάνο ονομάζεται “Maroon Bells (Κολοράντο)»

“Πικ-Ε-Μπου (Γιούτα)»

“Γουάιτ Πόκετ (Αριζόνα)»

“Είμαι ενθουσιασμένος που δημιουργώ για τη Lufthansa μια συνέχεια της φωτογραφίας» Bliss “σε smartphones, ώστε τις απόψεις μου για άλλα όμορφα μέρη να μπορούν να απολαμβάνουν εκατομμύρια άνθρωποι.»

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: tilestwra

Διαφήμιση

logo