ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Το νέο αισθησιακό άρωμα που αναμένεται να γίνει ανάρπαστο αυτόν τον χειμώνα

Το νέο αισθησιακό άρωμα που αναμένεται να γίνει ανάρπαστο αυτόν τον χειμώνα

Το 2024 σηματοδοτεί μία νέα αρχή στην ιστορία του πιο εμβληματικού αρώματος του οίκου Givenchy, χαράσσοντας μια πορεία προς μια ριζοσπαστική διάσταση.

Το νέο αισθησιακό άρωμα που θα γίνει ανάρπαστο φέτος το χειμώνα

Αν ψάχνεις για ένα νέο άρωμα αυτήν τη σεζόν, το νέο λανσάρισμα του οίκου Givenchy αξίζει σίγουρα την προσοχή σου. Πρόκειται για τη νέα εκδοχή του L’Interdit, του εμβληματικού αρώματος, που ο Hubert de Givenchy δημιούργησε το 1957. Επανακυκλοφόρησε το 2018 και κάθε χρόνο φτάνει σε μεγαλύτερα ύψη κομψότητας.

Με το L’Interdit Absolu, οι master αρωματοποιοί Dominique Ropion, Anne Flipo και Fanny Bal οδήγησαν την ανατρεπτική υπογραφή του L’Interdit στο απόγειό της, δημιουργώντας μια νέα εθιστική συμφωνία. Σε αυτή την τελευταία οσφρητική ερμηνεία που μπορεί να προσελκύσει τόσο τους άνδρες όσο και τις γυναίκες, ο πλούτος της υφής των νέων συστατικών αναδεύει την αρχική σύνθεση, τονίζοντας το βάθος και τη μαγνητική της έλξη.

Διαφήμιση

Η δύναμη του αρχικού μπουκέτου λευκών λουλουδιών του L’Interdit -κουαρτέτο ανθών πορτοκαλιάς, tuberose και sambac jasmine – διανθίζεται με τις αρωματικές πτυχές της λεβάντας και του κάρδαμου και αναβαθμίζεται από το ζωηρό neroli Essential. Οι βαθιές, ξυλώδεις νότες βάσης, που θερμαίνονται από το cashmeran, ενώνονται με τη λουλουδάτη καρδιά του αρώματος. Ένα απόλυτα εθιστικό υπόγειο ρεύμα από απαγορευμένες νότες καπνού, κίστου και αποστάγματος ρούμι προσθέτει έντονη γοητεία.

Το μπουκάλι του L’Interdit Absolu επαναφέρει την εμβληματική μορφή του αρχικού αρώματος, που σχεδιάστηκε αρχικά από τον Hubert de Givenchy το 1957 και ανανεώθηκε το 2018. Το νέο μπουκάλι είναι μια αιχμηρή αναδιατύπωση των προηγούμενων μπουκαλιών της σειράς. Οι λεπτές προεξέχουσες άκρες του χαράσσουν ένα αισθησιακό σχήμα, με τη γυάλινη πρόσοψή του να διαπερνάται από μια πρωτοφανή δομή “παραθύρου”.

Το μονόχρωμο μπουκάλι είναι απόλυτα αδιαφανές χάρη σε ένα εσωτερικό από μαύρο χρώμα. Το κορδόνι γύρω από το λαιμό του, σφραγισμένο με το χαρακτηριστικό λογότυπο 4G του οίκου – επίσης σε μαύρο χρώμα – είναι η τέλεια πινελιά στο unisεχ σχέδιο του μπουκαλιού.

Το νέο άρωμα συνοδεύεται από ένα ολοκαίνουργιο διαφημιστικό film με πρωταγωνίστρια την Rooney Mara, γυρισμένο στην καρδιά του Παρισιού με κινηματογράφηση που θυμίζει κλασικές ταινίες νουάρ.

Διαφήμιση
TAGS:
#άνδρες
#γυναίκες
#καρδιά