share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Ξυπνάτε με φριχτούς Πόνους στην Πλάτη; Δείτε πώς θα Ανακουφιστείτε ΑΜΕΣΑ με αυτά τα 7 Βήματα

Ξυπνάτε με φριχτούς Πόνους στην Πλάτη; Δείτε πώς θα Ανακουφιστείτε ΑΜΕΣΑ με αυτά τα 7 Βήματα

Το να μεγαλώνεις είναι μία απόλαυση αλλά δεν μπορούμε να πούμε το ίδιο και για τους πόνους που θα έρθουν.

Φαίνεται πως οι πόνοι χαμηλά στην πλάτη είναι πολύ συνηθισμένοι, ειδικά καθώς μεγαλώνουμε. Αλλά εάν βιώνετε αυτούς τους πόνους, θα πρέπει να γνωρίζετε πως υπάρχουν αποτελεσματικοί τρόποι να ανακουφιστείτε από τα συμπτώματα.

1. Τεντωθείτε το πρωί

Ακούγεται χαζό αλλά είναι αληθινό: το ξύπνημα είναι δύσκολο για το σώμα. Το να ξεκινήσετε την μέρα σας με εύκολες ασκήσεις μόλις σηκωθείτε από το κρεβάτι θα σας βοηθήσει να μειώσετε τον πόνο. Δοκιμάστε διατάσεις ενώ είστε καθιστοί.

Μην στρίβετε πολύ την πλάτη σας, ακόμα και αν είστε στο κρεβάτι. Να είστε πιο χαλαροί το πρωί. Και να κάνετε διατάσεις και πριν τον ύπνο.

2. Εναλλάξτε κρύο και ζεστό

Οι ειδικοί θα σας πουν πως αυτό είναι πολύ χρήσιμο για τον πρωινό πόνο στην μέση. Το κρύο θα μειώσει τις φλεγμονές και τον πόνο. Το ζεστό από την άλλη θα χαλαρώσει τους μυς και θα αυξήσει την κυκλοφορία του αίματος.

Εναλλάξτε κρύες και ζεστές κομπρέσες για 10 λεπτά την καθεμία. Μπορείτε να ξεκινήσετε έτσι το πρωί και να επαναλάβετε κατά την διάρκεια της μέρας όταν ο πόνος αυξάνεται.

3. Διαλέξτε την σωστή φαρμακευτική αγωγή

Το Tylenol θα μειώσει τον πόνο αλλά δεν θα κάνει τίποτα για την φλεγμονή. Ενώ το Advil θα μειώσει τις φλεγμονές, όπως και το Motrin. Εάν τα φάρμακα που παίρνετε δεν κάνουν δουλειά, μιλήστε με τον γιατρό σας.

4. Βελτιώστε την στάση του σώματος

Προσeξτε την στάση του σώματος που έχετε κατά την διάρκεια της μέρας, ειδικά όταν οδηγείτε ή όταν κάθεστε στον υπολογιστή.

Μικρές αλλαγές στο κεφάλι, τον λαιμό και τους ώμους μπορούν να αποτρέψουν μεγάλο κομμάτι του πόνου. Να είστε ενεργοί και να έχετε ισορροπημένη διατροφή για να μειώσετε φυσικά τις φλεγμονές.

5. Κάντε εξετάσεις για να δείτε εάν έχετε χρόνιο πρόβλημα

Εάν οι αλλαγές που κάνετε δεν βελτιώνουν το πρόβλημα, μάλλον είναι καιρός να δείτε έναν γιατρό. Ουσιαστικά αν η ξεκούραση, οι καλές συνήθειες και τα φάρμακα δεν κάνουν δουλειά, πιθανώς να είναι κάτι πιο σοβαρό.

6. Αλλάξτε την στάση του ύπνου

Ο τρόπος που κοιμόμαστε επηρεάζει άμεσα την πλάτη μας. Γενικά, το να είμαστε ξαπλωμένοι ανάσκελα στο στρώμα είναι η καλύτερη στάση. Στα πλάγια είναι επίσης μία καλή στάση, αρκεί να μην έχει το κεφάλι κακή γωνία.

Το να κοιμάστε όμως μπρούμυτα είναι η χειρότερη στάση από όλες. Το κεφάλι είναι σε πολύ άσχημη ευθυγράμμιση, όπως και η πλάτη.

7. Αλλάξτε στρώμα

Εάν τα κάνετε όλα σωστά αλλά και πάλι πονάει η πλάτη σας, μην αποκλείετε την πιθανότητα να φταίει το στρώμα. Η στήριξη της σπονδυλικής είναι πολύ σημαντική για κάθε στρώμα, οπότε προσeξτε να μην είναι πολύ σκληρό.

Πηγή

logo