share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Το Τριήμερο του Στρατιώτη: Χάσε 5 Κιλά σε 3 Ημέρες Ακολουθώντας Αυτή τη Διατροφή.

Το Τριήμερο του Στρατιώτη: Χάσε 5 Κιλά σε 3 Ημέρες Ακολουθώντας Αυτή τη Διατροφή.

Η στρατιωτική δίαιτα είναι ένα πλάνο διατροφής που ισχυρίζεται πως θα σας βοηθήσει να χάσετε μέχρι και 4,5 κιλά μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα.

Γιατί είναι τόσο δημοφιλής

Ένας από τους πιο ελκυστικούς κανόνες της δίαιτας αυτής είναι πως κρατάει μόνο 3 μέρες. Ισχυρίζεται πως μπορείτε να χάσετε μέχρι και 4.5 κιλά εάν την ακολουθήσετε πιστά.

Άλλο ένα καλό είναι πως είναι πολύ εύκολο να ακολουθήσετε αυτή την διατροφή. Δεν θα χρειάζεται να μετράτε θερμίδες και να αγοράζετε ακριβά συμπληρώματα. Απαιτεί συστατικά που μπορείτε να βρείτε σε οποιοδήποτε σουπερμάρκετ.

Έχει καλά αποτελέσματα γιατί στοχεύει να αυξήσει τον μεταβολισμό και να μειώσει τα ποσοστά λίπους στο σώμα. Έχει λίγες θερμίδες αλλά θα παίρνετε όλη την ενέργεια που χρειάζεστε για να έχετε μία παραγωγική μέρα. Περιλαμβάνει υγιή λιπαρά, υδατάνθρακες και πρωτεΐνες.

Μέρα 1

Πρωινό: μία κούπα ζεστό τσάι ή καφέ, μία φέτα του τοστ (καλύτερα ολικής άλεσης), 2 κ.σ φυστικοβούτυρο, μισό γκρέιπφρουτ.

Μεσημεριανό: μία κούπα ζεστό καφέ ή τσάι, μία φέτα του τοστ, μισή κούπα τόνο.

Βραδινό: περίπου 85 γρ. κρέατος (βραστό ή σε ατμό), μία κούπα πράσινα φασόλια, μισή μπανάνα, ένα μικρό μήλο και μπορείτε να προσθέσετε και μία κούπα παγωτό βανίλια.

Μέρα 2

Πρωινό: Μία φέτα του τοστ (καλύτερα ολικής άλεση), ένα βρασμένο αυγό, μισή μπανάνα.

Μεσημεριανό: άλλο ένα βρασμένο αυγό, 5 κράκερ, μία κούπα τυρί κότατζ.

Βραδινό: 2 λουκάνικα Φρανκφούρτης, μισή κούπα καρότα, μία κούπα μπρόκολο, μισή μπανάνα που μπορείτε να καλύψετε με 1/2 κούπα παγωτό βανίλια.

Μέρα 3

Πρωινό: 5 κράκερ με μία φέτα τυρί τσένταρ και ένα μικρό μήλο.

Μεσημεριανό: μία φέτα του τοστ (καλύτερα ολικής άλεσης), ένα αυγό.

Βραδινό: μία κούπα τόνο και το αγαπημένο σας – μισή μπανάνα με μία ολόκληρη κούπα παγωτό βανίλια.

Οι συστάσεις μας

Εάν θέλετε καλύτερα αποτελέσματα, ακολουθήστε την διατροφή για 3 μέρες και μετά να τρώτε κανονικά για τις επόμενες 4 μέρες, χωρίς να το παρακάνετε.

Επαναλάβετε την δίαιτα αυτή για αρκετές εβδομάδες μέχρι να φτάσετε τον στόχο σας.Καλό θα ήταν να ακολουθήσετε το πλάνο αυτό για έναν ολόκληρο μήνα.

Κάντε το συνήθεια να ξεκινάτε την μέρα σας με ένα ποτήρι νερό. Να πίνετε δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα. Θα χορταίνεται πιο εύκολα και για περισσότερη ώρα.

Οι αυστηρές δίαιτες δεν είναι καλές για όλους. Είναι πάντα καλή ιδέα να συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό σας πριν κάνετε μία μεγάλη αλλαγή στην διατροφή σας.

Πώς σας φαίνεται αυτή η δίαιτα; Την έχετε δοκιμάσει;

Πηγή

logo