share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Πώς να σταματήσετε να τρίζετε τα δόντια σας το βράδυ

Πώς να σταματήσετε να τρίζετε τα δόντια σας το βράδυ

Έχει τύχει ποτέ να ξυπνήσετε με πονοκέφαλο και πόνους στα σαγόνια. Εάν ναι, τότε είναι πολύ πιθανό να τρίζετε τα δόντια σας ενώ κοιμάστε.

Η κατάσταση αυτή λέγεται βρουξισμός και έχει συνδεθεί με την υπνική άπνοια. Συμβαίνει όταν χαλαρώνουν οι μυς του λαιμού την νύχτα και μπλοκάρουν τον αεραγωγό, με αποτέλεσμα να διακόπτουν την αναπνοή.

Βρουξισμός

Πράγματι, το 8-31% του γενικού πληθυσμού πάσχει από αυτή την πάθηση.

Δείτε παρακάτω τι μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τα συμπτώματά της:

1. Αποφύγετε την καφεΐνη και το αλκοόλ

Η καφεΐνη δεν θα σας αφήνει να χαλαρώσετε ακόμα και αρκετές ώρες αφού την καταναλώσατε. Το ίδιο ισχύει και για το αλκοόλ, αν και το σώμα αντιδράει διαφορετικά.

2. Μειώστε το άγχος στην ζωή σας

Το στρες είναι συνηθισμένη αιτία βρουξισμού.

3. Σταματήστε να δαγκώνετε πράγματα που δεν είναι βρώσιμα.

Αυτή η συνήθεια συνδέεται με την κατάσταση αυτή και είναι αποτέλεσμα υψηλού στρες. Εάν δεν μπορείτε να το κάνετε, τουλάχιστον αρχίστε να μασάτε τσίχλες.

4. Βάλτε περισσότερο ασβέστιο και μαγνήσιο στην διατροφή σας

Αυτά τα δύο στοιχεία είναι πολύ σημαντικά για την καλή λειτουργία του μυϊκού και του νευρικού συστήματος και θα σας βοηθήσουν εάν υπάρχει έλλειψη.

5. Προσeξτε το πόσο σφίγγετε τα δόντια σας κατά την διάρκεια της μέρας

Μερικές φορές το κάνουμε υποσυνείδητα όταν σκεφτόμαστε έντονα ή έχουμε απορροφηθεί από μία δραστηριότητα. Χαλαρώστε το σαγόνι και προσπαθήστε να μην σφίγγετε τα δόντια.

6. Χαλαρώστε πριν τον ύπνο

Όσο πιο χαλαροί είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να μην τρίζετε τα δόντια σας. Πιείτε ένα χαλαρωτικό τσάι ή δοκιμάστε το μασάζ. Αυτό σίγουρα θα χαλαρώσει το μυαλό και το σώμα σας.

7. Πάρτε προστατευτικό μασελάκι

Εάν νιώθετε πως τίποτα άλλο δεν βοηθάει, πηγαίνετε σε ένα γιατρό! Πιθανώς να σας προτείνει να πάρετε μασελάκι για να περιορίσετε τις φθορές στα δόντια.

Πηγή

logo