share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Οι Δερματολόγοι Αποκαλύπτουν: 10 Τροφές με Υψηλή Ποσότητα Κολλαγόνου που Σταματούν τη Γήρανση του Δέρματος.

Οι Δερματολόγοι Αποκαλύπτουν: 10 Τροφές με Υψηλή Ποσότητα Κολλαγόνου που Σταματούν τη Γήρανση του Δέρματος.

Το κολλαγόνο είναι η κύρια δομική πρωτεΐνη στο σώμα ενός ανθρώπου. Είναι υπεύθυνη για την ελαστικότητα του δέρματος, οπότε αν αρχίσετε να βλέπετε ρυτίδες, είναι σημάδι πως τα επίπεδα κολλαγόνου έχουν αρχίσει να μειώνονται.

Το κολλαγόνο αποκαλείται και “κόλλα» του σώματος γιατί αλλιώς τα κομμάτια του απλά θα κατέρρεαν.

Η διατροφή είναι ο καλύτερος τρόπος να αντιστρέψετε την μείωση του κολλαγόνου. Δείτε παρακάτω μία λίστα με τροφές που μπορούν να αποτρέψουν την πρόωρη γήρανση του δέρματος.

Ζωμός κρέατος και ψάρια.

Ο ζωμός από τα κόκαλα είναι η καλύτερη επιλογή γιατί περιέχει μία βιοενεργή μορφή της πρωτεΐνης που το σώμα μπορεί να αρχίσει να χρησιμοποιεί αμέσως. Ο σολομός περιέχει ψευδάργυρο και μεταλλικά που αυξάνουν την παραγωγή κολλαγόνου. Επίσης, τα ω-3 λιπαρά ενυδατώνουν το δέρμα και φαίνεστε πιο νέες. Είναι καλό να τρώτε σολομό 2 φορές την εβδομάδα.

Λαχανικά, φρούτα και μούρα.

Όλα τα πράσινα λαχανικά περιέχουν χλωροφύλλη που αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου στο δέρμα. Επίσης, η χλωροφύλλη προστατεύει το δέρμα από τις επικίνδυνες ακτινοβολίες του ήλιου και τις ελεύθερες ρίζες.

Τα εσπεριδοειδή περιέχουν βιταμίνη C που βοηθάει τα αμινοξέα να παράγουν προλίνη. Αυτό είναι ένα απαραίτητο συστατικό για την παραγωγή του κολλαγόνου.

Οι τομάτες περιέχουν λυκοπένιο, ένα αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρμα από τις υπεριώδεις ακτινοβολίες και αυξάνει την σύνθεση κολλαγόνου.

Το αβοκάντο περιέχει βιταμίνη Ε που βοηθάει στην αποτροπή της μείωσης του κολλαγόνου στο σώμα. Επίσης περιέχει ωφέλιμα λιπαρά που κάνουν καλό στο δέρμα και το λάδι του αβοκάντο αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου.

Οι φράουλες, τα μούρα, τα βατόμουρα, τα κράνμπερι, όλα περιέχουν ελλαγικό οξύ που είναι απαραίτητο για το σώμα ώστε να σταματήσει την μείωση του κολλαγόνου λόγω του ήλιου. Επίσης, περιέχουν βιταμίνη C.

Αυγά

Τα αυγά περιέχουν από μόνα τους κολλαγόνο. Το σώμα μπορεί να το πάρει κατευθείαν από τον κρόκο. Επίσης, περιέχουν θείο που είναι απαραίτητο για την παραγωγή κολλαγόνου και την αποτοξίνωση του συκωτιού. Αυτό σημαίνει πως απομακρύνονται πιο εύκολα οι τοξίνες που καταστρέφουν το κολλαγόνο στο σώμα. Ωστόσο, η υπερβολή ποτέ δεν κάνει καλό – 2-3 αυγά τη μέρα είναι αρκετά.

Σπόροι

Οι κολοκυθόσποροι είναι καλή πηγή ψευδαργύρου και αυξάνουν την παραγωγή κολλαγόνου. Οι τηγανισμένοι σπόροι είναι η καλύτερη επιλογή γιατί περιέχουν ακόμα περισσότερες υγιεινές ουσίες.

Οι σπόροι τσίας περιέχουν ω-3 λιπαρά που αυξάνουν την αναζωογόνηση και την ενυδάτωση του δέρματος. Το δέρμα γίνεται πιο λείο. Μπορείτε να τους προσθέσετε στα δημητριακά, τα smoothies ή τις πίτες.

Πηγή

logo