share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Η Gwyneth Paltrow Μοιράζεται 3 Υγιεινές Συνταγές που θα σας Δώσουν Ενέργεια και θα σας Ανανεώσουν

Η Gwyneth Paltrow Μοιράζεται 3 Υγιεινές Συνταγές που θα σας Δώσουν Ενέργεια και θα σας Ανανεώσουν

Γνωρίζατε πως η ηθοποιός Gwyneth Paltrow, εκτός από μια λαμπρή καριέρα στον χώρο του κινηματογράφου έχει και τη δική της ιστοσελίδα, όπου μοιράζεται με το κοινό της συμβουλές για ένα υγιεινό lifestyle και όχι μόνο; Στο www.goop.com μπορείτε να βρείτε από συμβουλές διατροφής, συνταγές, ασκήσεις γυμναστικής μέχρι οδηγό αγοράς, ταξιδιωτικούς οδηγούς και tips για το σπίτι και τη διασκέδαση!

Η υπεύθυνη food editor της ιστοσελίδας Thea Baumann, μοιράστηκε πρόσφατα τις τρεις συνταγές που πιστεύει πως αποτελούν ένα ιδανικό υγιεινό μενού για μια ολόκληρη μέρα. Κάνουν καλό στην καρδιά και θα σας βοηθήσουν να έχετε ένα λαμπερό δέρμα. Δείτε, λοιπόν, ποιες είναι αυτές!

Πείτε “Καλημέρα» με ένα Matcha Latte Ένα superfood που μπορείτε να πιείτε ζεστό ή κρύο, ανάλογα την εποχή. Είναι γεμάτο αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μεταλλικά στοιχεία και αμινοξέα.

Υλικά: ½ κ.γ. τσάι matcha, 1 κ.γ. ζάχαρη καρύδας, λίγη βανίλια, ¼ φλ. ζεστό νερό, παγάκια, ¾ φλ. γάλα αμυγδάλου.

Βάζετε το matcha, την ζάχαρη καρύδας και την βανίλια σε ένα σέικερ. Προσθέτε ζεστό νερό και ανακατεύετε. Προσθέτετε τα παγάκια και το γάλα αμυγδάλου και τα κουνάτε όλα μαζί. Σερβίρετε.

Ένα superfood που μπορείτε να πιείτε ζεστό ή κρύο.

Απολαύστε ένα σνακ με χούμους Με το απογευματινό αυτό σνακ μπορείτε να πάρετε καλά λιπαρά, ίνες, βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνη C.

Υλικά: 1 ½ φλ. ρεβύθια, 5 κ.γ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 3 κ.γ. ταχίνι, 1 φλ. σπανάκι ψιλοκομμένο, το ξύσμα και τον χυμό από ένα μέτριο λεμόνι, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 1 κ.γ. χοντρό αλάτι

Βάλτε όλα τα υλικά μαζί με ¼ φλ. νερό στο multi. Ανακατέψτε μέχρι να γίνουν μια απαλή κρέμα και προσθέστε περισσότερο αλάτι αναλόγως τις προτιμήσεις σας.

Με το απογευματινό αυτό σνακ μπορείτε να πάρετε καλά λιπαρά, ίνες, βιταμίνες, ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνη C.

Τροφοδοτείστε τον οργανισμό σας με Ω3 λιπαρά Αυτή η σαλάτα με σολομό και αβοκάντο θα σας εντυπωσιάσει. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε μονοακόρεστα λιπαρά που συμβάλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και στην υγιή και όμορφη επιδερμίδα. Και φυσικά έχει υψηλή περιεκτικότητα σε Ω3 λιπαρά.

Υλικά για 2 μερίδες: ¼ φλ. σόγια σος, 2 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, 1 κ.σ. και 1 κ.γ. ξίδι ρυζιού, 2 κ.γ. Mirin, 2 μικρές ή 1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένη, 1 κομμάτι φρέσκο τζίντζερ, 170 γρ. σολομό φιλέτο, 1 ώριμο αβοκάντο κομμένο στα 4, 2 χούφτες φύλλα σπανάκι.

Αυτή η σαλάτα με σολομό και αβοκάντο θα σας εντυπωσιάσει.

Βάλτε σε ένα μπολ τη σος σόγιας, το ελαιόλαδο, το ξίδι, το mirin, το σκόρδο και το τζίντζερ και ανακατέψτε. Βάλτε το μισό μίγμα σε ένα ρηχό μπολ και μαρινάρετε το σολομό για 5 λεπτά. Στο μεταξύ, βάλτε πολύ λίγο ελαιόλαδο σε ένα τηγάνι σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Προσθέστε τον σολομό και το αβοκάντο στο τηγάνι και ψήστε για 2-3 λεπτά από κάθε πλευρά. Πασπαλίστε το σπανάκι με το ντρέσινγκ που έχετε φτιάξει και βάλτε πάνω το σολομό και το αβοκάντο.

Πηγή

logo