share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Έχετε λόρδωση; Να ποιες ασκήσεις πρέπει να κάνετε

Έχετε λόρδωση; Να ποιες ασκήσεις πρέπει να κάνετε

Ως λόρδωση ορίζεται η κατάσταση κατά την οποία η οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης παρουσιάζει πέραν του φυσιολογικού αύξηση του […]

Ως λόρδωση ορίζεται η κατάσταση κατά την οποία η οσφυϊκή μοίρα της σπονδυλικής στήλης παρουσιάζει πέραν του φυσιολογικού αύξηση του κυρτώματος της.

Χαρακτηριστικό της, είναι η αδυναμία των κοιλιακών μυών οι οποίοι καθώς βρίσκονται σε διάταση δεν μπορούν και να παράγουν μεγάλη δύναμη.

Ακολουθούν τρεις ασκήσεις ενδυνάμωσης των κοιλιακών μυών για άτομα με λόρδωση, καθώς η ενδυνάμωση των συγκεκριμένων μυών είναι καθοριστικής σημασίας για την αντιμετώπιση αυτής της ορθοσωμικής ανωμαλίας.

Συνιστώνται 8-12 επαναλήψεις στην κάθε άσκηση ανάλογα με το επίπεδο του ασκούμενου.

Η Ιωάννα Λυκουργιά είναι φυσικοθεραπεύτρια, απόφοιτη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.  Εργάζεται στο Physio Kinetics.

Πηγή

logo