Σημαντικές ανατροπές αναμένονται στα επόμενα επεισόδια της νέας σειράς του ALPHA.
Έχοντας ακόμη στην κατοχή του τα αρνητικά των φωτογραφιών που αποδεικνύουν τη σχέση της Χριστίνας με τον Μαρκόπουλο, ο Βλάσσης αποφασίζει να δείξει ένα ακόμη πιο σατανικό πρόσωπο.
Έτσι, απειλεί ξανά τον επιχειρηματία ότι θα ξεσκεπάσει την απιστία του αν δεν ικανοποιήσει τα θέλω του. Ωστόσο αυτή τη φορά δεν τον εκβιάζει με χρήματα, αλλά του ζητάει να περάσει μια νύχτα με την ερωμένη του!
Ο Παύλος το αρνείται όμως αργότερα, μετά τη σύλληψή του, η Χριστίνα είναι έτοιμη να θυσιαστεί για να τον σώσει. Έτσι, δέχεται να περάσει ένα βράδυ μαζί του με αντάλλαγμα εκείνος να βρει τρόπο να απαλλάξει τον αγαπημένο της από τις κατηγορίες.
Ο Βλάσσης δέχεται την πρότασή της και το ίδιο βράδυ η Χριστίνα πηγαίνει σπίτι του. Εκεί η γυναίκα εξαναγκάζεται να υποκύψει στα “θέλω του” ενώ εκείνος της δείχνει το πιο βίαιο πρόσωπό του.
Όπως αποκαλύπτει η Κωνσταντίνα Γαρνέλη στο περιοδικό TiVi Σίριαλ, η ένταση ανάμεσα στη Χριστίνα και τη Σμαρώ κλιμακώνεται, με κάθε συνάντησή τους να οδηγεί σε νέες συγκρούσεις. Οι διαφορές τους φτάνουν σε τέτοιο βαθμό που η κατάσταση θα ξεπεράσει κάθε όριο.
Η Σμαρώ είναι με τα παιδιά της, τον Αργύρη και την Αναστασία. Βρίσκονται καθοδόν για το σπίτι κι εκείνη την ώρα τυχαίνει να περνάει δίπλα τους η Χριστίνα με τον Κλεάνθη. Η Χριστίνα βλέποντάς την αμέσως παίρνει φωτιά κι αρχίζει να της μιλάει με ειρωνεία. Ο άντρας της προσπαθεί να τη συμμαζέψει, αλλά εκείνη δεν κρατιέται και τότε η Σμαρώ τη χαστουκίζει. Προς στιγμήν, η Χριστίνα σοκάρεται. «Θα μου το πληρώσεις», είναι τα λόγια της. «Οσο και να το προσπαθήσετε ποτέ δεν θα γίνετε σαν εμάς», της λέει με μίσος. Ο Αργύρης βγαίνει μπροστά και της απαντάει: «Εχετε δίκιο. Ποτέ δεν θα γίνουμε σαν εσάς».
Αργότερα, ο Αργύρης, που έχει μάθει πλέον ότι είναι παιδί του Κλεάνθη, αν και δεν τον έχει αποδεχτεί πλήρως για πατέρα του, θέλει να αναπτύξει καλή σχέση με τα αδέλφια του. Ετσι, πηγαίνει στο σπίτι του Βαρελά και του ανοίγει η Ειρήνη. «Θέλω να μιλήσουμε», της λέει. «Δεν είσαι ευπρόσδεκτος εδώ. Δεν έχουμε τίποτα να πούμε», του απαντάει εκείνη. «Είμαι αδελφός σου. Δεν φταίω εγώ γι’ αυτό. Ο,τι και να έκαναν οι γονείς μας δεν έχει να κάνει με εμάς. Νοιάζομαι για εσένα και τον Χάρη», επιμένει ο νεαρός. Η Ειρήνη αντιδράει έντονα και ο Αργύρης την πιάνει από τους ώμους και προσπαθεί να την ηρεμήσει.
Εκείνη την ώρα μπαίνει η Χριστίνα στο σπίτι μεθυσμένη. Η Ειρήνη είναι σοκαρισμένη. Τη συγκεκριμένη στιγμή μπαίνει ο Κλεάνθης και βλέπει τον πανικό γύρω του. Τρέχει να καλέσει ασθενοφόρο επειδή η Χριστίνα έχει τραυματίσει τον Αργύρη, αλλά αυτή τον σταματάει. «Οχι, μην πάρεις. Θα τον φροντίσω εγώ», του λέει.
Ο Κλεάνθης επιμένει να καλέσει ασθενοφόρο πριν να είναι αργά για τον Αργύρη, αλλά μόλις σηκώνει το ακουστικό, η Χριστίνα κόβει το καλώδιο. «Σου είπα να μην καλέσεις κανέναν», φωνάζει. Τότε, εκείνος πάει στο ξενοδοχείο και τηλεφωνεί στον γιο του τον Χάρη. «Πρέπει να έρθεις γρήγορα στο σπίτι. Πάρε και την τσάντα σου. Είναι επείγον», του λέει. Ο Χάρης όντως σπεύδει στο πατρικό του και μένει άφωνος όταν βλέπει τον Αργύρη σε αυτήν την κατάσταση. Μαζί με τον Κλεάνθη τον πηγαίνουν στο δωμάτιο, όπου του προσφέρει τις πρώτες βοήθειες. Ο Χάρης περιποιείται το τραύμα του, που δεν είναι πολύ βαθύ. Μέσα στην παραζάλη του ο Αργύρης του λέει:
«Σε ευχαριστώ αδελφέ μου που ήρθες», και ο Χάρης χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του, καθώς είναι ο μόνος που δεν γνωρίζει ότι είναι αδέλφια. Την ίδια στιγμή, ο Κλεάνθης απαιτεί από τη Χριστίνα να του πει τι συνέβη. Εκείνη του λέει ότι ο Αργύρης επιτέθηκε στην Ειρήνη και ότι βρισκόταν σε άμυνα, αφού πήγε να πειράξει την κόρη της.
Μάλιστα, βάζει και την Ειρήνη να πει ψέματα, προκειμένου να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια. Την επομένη, ο Αργύρης νιώθει καλύτερα και πάει να φύγει. Μόλις ακούει τη δικαιολογία της Χριστίνας και την ομολογία της Ειρήνης λέει στον Κλεάνθη: «Η κόρη σου είναι ψεύτρα». «Εσύ είσαι ψεύτης», του απαντάει η Χριστίνα. Τότε, ο νεαρός άντρας πηγαίνει στο αστυνομικό τμήμα. «Εχω να κάνω μια καταγγελία. Μια γυναίκα πήγε να με σκοτώσει και αυτή είναι η Χριστίνα Βαρελά», τους λέει και όλοι μένουν άφωνοι.
Η Σμάρω με τον Αργύρη και την Αναστασία προχωρούν στον δρόμο όταν συναντούν τη Χριστίνα με τον Κλεάνθη. Αμέσως η Χριστίνα αρχίζει να ειρωνεύεται τη Σμάρω, ενώ ο άντρας της προσπαθεί να τη συμμαζέψει. Εκείνη όμως συνεχίζει να απευθύνεται ειρωνικά στη Σμάρω και τότε, εκνευρισμένη, η Σμάρω τη συγκρατεί. Στη συνέχεια, ο Αργύρης αποφασίζει να πάει στο σπίτι του Κλεάνθη προκειμένου να φτιάξει τις σχέσεις του με τα αδέρφια του. Η Ειρήνη, όμως, που του ανοίγει, του λέει ότι δεν είναι ευπρόσδεκτος. Εκείνος της λέει ότι είναι αδέλφια και ότι νοιάζεται για αυτήν και τον Χάρη.
Η Ειρήνη αντιδρά έντονα και ο Αργύρης προσπαθεί να την ηρεμήσει. Εκείνη τη στιγμή μπαίνει η Χριστίνα, η οποία, πιστεύοντας ότι υπάρχει κάποια ένταση, αντιδρά και προσπαθεί να προστατεύσει την κόρη της. Η κατάσταση εκτονώνεται όταν ο Κλεάνθης μπαίνει και ανακαλύπτει την ένταση, ζητώντας άμεσα βοήθεια. Ο Αργύρης, πληγωμένος, χρειάζεται φροντίδα και ο Χάρης έρχεται για να τον βοηθήσει.
Ο πατήρ Νικόλαος θα βρεθεί αντιμέτωπος με ένα μεγάλο ηθικό δίλημμα, το οποίο τον βάζει σε μια δύσκολη θέση μεταξύ της μητέρας του και της Χλόης. Η μητέρα του, την οποία υποδύεται η Μαρίνα Ψάλτη, τον πιέζει συνεχώς να επικεντρωθεί στο λόγο που ήρθε στη Στέρνα και να αποτραβηχτεί από τις γυναίκες που τον απασχολούν, τη Χλόη και τη Θάλεια. Από την άλλη, ο πατήρ Νικόλαος νιώθει την ανάγκη να στηρίξει τη Χλόη, η οποία βρίσκεται σε ανάγκη, ενώ παράλληλα προσπαθεί να βοηθήσει και τη Θάλεια, τη μητέρα της, που είναι σε πολύ δύσκολη θέση.
Η μητέρα του, Πετρούλα, συνεχώς τον πιέζει, ζητώντας εκδίκηση για όσα υπέφερε η κόρη της από τον Παύλο Μαρκόπουλο, και αυτό τον φέρνει στα όρια του. Ο πατήρ Νικόλαος, όμως, έχει ένα εσωτερικό αγώνα να δώσει, καθώς καλείται να σταθμίσει τα συναισθήματα και τις υποχρεώσεις του απέναντι στις δύο γυναίκες, που και οι δύο ζητούν τη βοήθειά του.
Σε αυτή την κατάσταση, ο πατήρ Νικόλαος καταφεύγει στην προσευχή, ζητώντας από το Θεό να τον καθοδηγήσει και να τον βοηθήσει να ακολουθήσει τον σωστό δρόμο. Η σειρά αναμένεται να αποκαλύψει περισσότερα για την πορεία του χαρακτήρα του και τις αποφάσεις που θα πάρει.
Η ιστορία που εξελίσσεται γύρω από τον Κυριάκο και τη Θάλεια στον “Άγιο Έρωτα” αποκτά ολοένα και περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς οι δύο χαρακτήρες έρχονται πιο κοντά και αναπτύσσουν μια δυναμική σχέση. Σύμφωνα με τη συνέντευξη του Θανάση Κουρλαμπά στο MyTv, ο ρόλος του Κυριάκου είναι καλοπροαίρετος, αν και δεν λείπουν οι σκοτεινές πτυχές της προσωπικότητάς του. Ο Κυριάκος είναι ευαίσθητος σε θέματα αδικίας και βλέπει τη Θάλεια να υποφέρει, κάτι που τον επηρεάζει βαθιά.
Η Θάλεια περνάει δύσκολες στιγμές στα επόμενα επεισόδια της σειράς, καθώς βρίσκεται σε μια δύσκολη κατάσταση με τον Παύλο Μαρκόπουλο και η σχέση της με τον Κυριάκο θα αρχίσει να αποκαλύπτεται. Αυτή η νέα σύνδεση δείχνει να είναι πιο έντονη, καθώς ο Κυριάκος θα σταθεί στο πλευρό της Θάλειας και θα προσπαθήσει να την βοηθήσει να ξεπεράσει τις δυσκολίες της ζωής της. Οι αντιπαραθέσεις με τον Παύλο Μαρκόπουλο, όμως, συνεχίζονται και το θέμα της εξουσίας είναι αυτό που προκαλεί ένταση και συγκρούσεις ανάμεσα στους δύο άντρες.
Αυτός ο νέος δεσμός, που εξελίσσεται με την προσέγγιση του Κυριάκου και της Θάλειας, υπόσχεται να φέρει πολλές ανατροπές στη σειρά και να αναδείξει νέες δυναμικές στις σχέσεις των χαρακτήρων.
O Χάρης και η Σοφία, παρά τη βαθιά αγάπη τους, οδηγούνται σε δύσκολες στιγμές που τους φέρνουν σε αδιέξοδο. Αντιμετωπίζοντας μεγάλες δυσκολίες, θα βρεθούν σε μια κατάσταση που επιδεινώνεται συνεχώς, και τελικά αποφασίζουν να χωρίσουν, καθώς δεν μπορούν να ξεπεράσουν τα προβλήματα που τους κατακλύζουν στα επόμενα επεισόδια.
Η Σοφία, επηρεασμένη από τα πρόσφατα οικογενειακά της προβλήματα, παρουσιάζει απόμακρη και περίεργη συμπεριφορά προς τον Χάρη. Παρά τις προσπάθειές του να της συμπαρασταθεί, ο Χάρης συνειδητοποιεί ότι η σχέση τους είναι σε κρίσιμο σημείο. Η έλλειψη επικοινωνίας και η ένταση τελικά τους οδηγούν στην απόφαση του διαζυγίου, κάτι που τους πληγώνει βαθιά. Ωστόσο, φαίνεται ότι δεν υπάρχει πιθανότητα επανασύνδεσης, αφήνοντας το τέλος της σχέσης τους οριστικό.
Η ένταση κορυφώνεται καθώς ο Παύλος, σοκαρισμένος από την αποκάλυψη του ονόματος «Κυριάκος Παυλίδης», πέφτει ξαφνικά θύμα έμφραγματος. Οι γύρω του βρίσκονται σε κατάσταση πανικού, ενώ οι νοσοκόμες και οι γιατροί πασχίζουν να σταθεροποιήσουν την κατάστασή του. Η Χλόη, αν και ανήσυχη, προσπαθεί να διατηρήσει την ψυχραιμία της, ενώ ο Κυριάκος παρακολουθεί με ανησυχία τη σκηνή.
Στο νοσοκομείο, η Αναστασία και ο Τζον έρχονται τρέχοντας μετά την κλήση του γιατρού. Η Αναστασία, ακόμα αναρρωμένη από τα πρόσφατα γεγονότα, δείχνει έντονο στρες και ανησυχία για τον φίλο της. Ο Τζον, προσπαθώντας να καθησυχάσει την Αναστασία, της υπόσχεται ότι θα βρει τον Κυριάκο και θα αποκαλύψει τα μυστικά του.
Παράλληλα, η Θάλεια, πλέον ελεύθερη από το ψυχιατρείο, προσπαθεί να αποκαταστήσει τη ζωή της με τη βοήθεια του Κυριάκου. Μαζί, ανακαλύπτουν ότι η εξαφάνιση του Ισίδωρου δεν ήταν απλώς ένα ατύχημα, αλλά μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου που περιλαμβάνει οικογενειακές μυστικές και επαγγελματικές αντιπαλότητες. Ο πατέρας της Θάλειας, Νικόλαος, αρχίζει να αποκαλύπτει κομμάτια του παρελθόντος που θα μπορούσαν να φωτίσουν την αλήθεια πίσω από την εξαφάνιση του Ισίδωρου και τη σύνδεσή της με τον Παύλο.
Καθώς ο Παύλος πασχίζει να ανακάμψει στο νοσοκομείο, η Χλόη αποφασίζει να πάει πιο πέρα στην έρευνά της για τον Κυριάκο Παυλίδη. Ανακαλύπτει ότι ο Κυριάκος έχει βαθιές ρίζες στην τοπική κοινότητα και πιθανώς συνδέεται με δραστηριότητες που μπορεί να θέλουν να κρατήσουν κρυφές. Με τη βοήθεια του Τζον και της Αναστασίας, η Χλόη ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που θα προκύψουν, προσπαθώντας να προστατεύσει τους αγαπημένους της και να φέρει δικαιοσύνη στην υπόθεση του Παύλου.
Μετά από ένταση και παρεξηγήσεις στη σχέση της Χριστίνας με τον Κλεάνθη, οι υποψίες του εκείνου για προδοσία την οδηγούν σε μια επικίνδυνη κατάσταση. Ο Κλεάνθης, αισθανόμενος εξαπατημένος, παίρνει την απόφαση να απομονώσει τη Χριστίνα, μεταφέροντάς την σε μια αποθήκη, όπου σκοπεύει να της αποσπάσει απαντήσεις. Καθώς τη διατηρεί αιχμάλωτη, την κρατά χωρίς επαρκείς συνθήκες φροντίδας, γεγονός που την αποδυναμώνει τόσο σωματικά όσο και ψυχικά.
Παρά την ένταση, ο Κλεάνθης επιστρέφει με μια πιο ήπια διάθεση, ελπίζοντας να πείσει τη Χριστίνα να του αποκαλύψει την αλήθεια και να μιλήσει ανοιχτά. Ωστόσο, όταν εκείνη αρνείται να τον προσεγγίσει, ο Κλεάνθης επιλέγει να τη διατηρήσει αιχμάλωτη για μεγαλύτερο διάστημα, παρατείνοντας έτσι την οδύνη της.
Η Χριστίνα καταφέρνει να δραπετεύσει και να βγει στον δρόμο, όπου η εξαντλημένη κατάστασή της τραβά την προσοχή των περαστικών. Εκεί την εντοπίζει ο γιος της, Χάρης, ο οποίος τη βοηθά να επιστρέψει σπίτι. Η Χριστίνα καταρρέει στην ασφάλεια του σπιτιού της, όπου, ανακουφισμένη αλλά εξαντλημένη, βρίσκει καταφύγιο και γαλήνη μετά από την έντονη αυτή δοκιμασία.
Ο Κυριάκος παίρνει τη Θάλεια στο καροτσάκι και την οδηγεί έξω από το δωμάτιο, αλλά μια νοσοκόμα τον σταματάει. «Απαγορεύεται η ασθενής να βγει έξω», του λέει. «Αλήθεια; Ο γιατρός της έδωσε άδεια. Δείτε τι υπέροχη μέρα έχει. Μπορείτε να τον ρωτήσετε αν θέλετε», της απαντά εκείνος. Η νοσοκόμα του ζητά να περιμένει, αλλά μόλις γυρίζει την πλάτη της, ο Κυριάκος βρίσκει την ευκαιρία και παίρνει τη Θάλεια, τη βάζει στο αυτοκίνητό του και φεύγει. Κάποιοι άλλοι νοσοκόμοι τον αντιλαμβάνονται, αλλά δεν προλαβαίνουν να τον σταματήσουν.
«Τι θα κάνω όταν συναντήσω τον Παύλο;», ρωτά η Θάλεια. «Δεν θα τον συναντήσεις», είναι η απάντηση του Κυριάκου.
Πρωταγωνιστούν: Δημήτρης Γκοτσόπουλος, Δανάη Παππά, Δημήτρης Παπανικολάου, Ταμίλλα Κουλίεβα, Κατερίνα Παπουτσάκη, Γιάννης Τσορτέκης, Μαρίνα Ψάλτη, Κωνσταντίνος Κοντογεωργόπουλος, Θανάσης Κουρλαμπάς, Ηρώ Μουκίου, Γιάννης Εγγλέζος, Ελευθερία Πάλλα, Μιχάλης Πανάδης, Ιφιγένεια Καραμήτρου, Γιάννης Σίντος, Γιούλη Γεωργακοπούλου, Μαρία Κατσανδρή, Καλλιρόη Μυριαγκού, Ηλίας Βαλάσης, Κώστας Κονταράτος, Αντιγόνη Μακρή. Σενάριο: Άγγελος Χασάπογλου και Στέλλα Βασιλαντωνάκη. Σκηνοθεσία: Σπύρος Μιχαλόπουλος. Πρωτότυπη μουσική: Στέφανος Κορκολής. Παραγωγή Primavisione. Το πρόγραμμα παρέχεται με δυνατότητα επιλογής ειδικών υποτίτλων για άτομα με προβλήματα ακοής .