share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

7 πρωινές συνήθειες που δεν μας αφήνουν να χάσουμε βάρος

7 πρωινές συνήθειες που δεν μας αφήνουν να χάσουμε βάρος

Το πρωινό ορίζει την διάθεση και την διατροφή που θα έχουμε την υπόλοιπη μέρα. Θα καθορίσει αν θα φάμε μεγάλο ή μικρό γεύμα και το αν το σώμα θα αποθηκεύσει τις θερμίδες που καταναλώνουμε για “παν ενδεχόμενο.»

Βρήκαμε επιστημονικές αποδείξεις πως υπάρχει σύνδεση ανάμεσα στις πρωινές μας συνήθειες και τον κίνδυνο αύξησης του βάρους.

1. Δεν τρώμε καλό πρωινό.

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της μέρας. Επιστήμονες έχουν αποδείξει πως μία διατροφή με μεγάλο πρωινό και ελαφρύ γεύμα είναι καλύτερη για την διατήρηση του βάρους.

Και αυτό γιατί ο μεταβολισμός είναι διαφορετικός τις διαφορετικές ώρες της μέρας. Το ιδανικό είναι το πρωινό μας να είναι μεγάλο, το μεσημεριανό μέτριο και το βραδινό ελαφρύ.

2. Δεν περπατάμε στον ήλιο.

Επιστήμονες έχουν δει πως ο ήλιος μας βοηθάει ναι καίμε λίπος. Αυτό εξηγεί μερικώς γιατί οι άνθρωποι παίρνουν βάρος τον χειμώνα που δεν έχει πολύ ήλιο. Βέβαια, να θυμάστε πως δεν πρέπει να το παρακάνουμε.

3. Δεν πίνουμε νερό αφού ξυπνήσουμε.

Το σώμα ενός ενήλικου ανθρώπου αποτελείται κατά 55%-60% από νερό, οπότε είναι πολύ καλή ιδέα να πίνουμε ένα ποτήρι νερό μετά το ξύπνημα.

Το νερό αυξάνει τον μεταβολισμό και μειώνει έτσι την πιθανότητα να παχύνουμε. Επίσης, βοηθάει το σώμα να απαλλαγεί από τις τοξίνες.

4. Δεν γυμναζόμαστε.

Εκτός από το προφανές πλεονέκτημα πως καίμε θερμίδες και αυξάνουμε την ταχύτητα του μεταβολισμού, οι πρωινές ασκήσεις θα σας μειώσουν την όρεξη! Επιστήμονες είδαν πως το να γυμναζόμαστε ενώ πεινάμε είναι 20% πιο αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους.

5. Κρατάμε τα γευστικά πιάτα για το μεσημέρι ή το βράδυ.

Εάν δεν μπορείτε να αντισταθείτε στα γλυκά, τουλάχιστον να τα τρώτε στην αρχή της μέρας. Εάν φάτε κάτι γλυκό το πρωί, το σώμα θα μπορέσει να το κάψει μέχρι το βράδυ.

6. Διαβάζουμε τα νέα το πρωί.

Ο φόβος και η ενόχληση από τις πρωινές ειδήσεις μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την ζωή μας. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο αν πάσχετε από αϋπνία. Το μακροχρόνιο άγχος μας κάνει να αποθηκεύουμε περισσότερο λίπος.

7. Υποτιμάμε την βοήθεια των κατοικιδίων μας.

Ένας σκύλος μπορεί να γίνει καλός σύντροφος και να κάνει μία βόλτα πολύ πιο χαλαρωτική και διασκεδαστική. Έρευνες δείχνουν πως οι ιδιοκτήτες κατοικιδίων είναι πιο εύκολο να διατηρήσουν σταθερό το βάρος τους.

Επίσης, η επικοινωνία με το ζώο και η φροντίδα του μπορούν να σας δώσουν ευχάριστα συναισθήματα και να μειώσουν το στρες που αλλιώς θα προσπαθούσατε να πετύχετε τρώγοντας ένα γλυκό.

Πηγή

logo