ΥΓΕΙΑ

5 Μύθοι για τα Σούπερ Μάρκετ που Πρέπει να Καταρριφθούν

5 Μύθοι για τα Σούπερ Μάρκετ που Πρέπει να Καταρριφθούν

Υπάρχουν πολλές θεωρίες, μύθοι και παρανοήσεις σχετικά με το πώς δουλεύουν τα Σούπερ Μάρκετ. Μερικά από αυτά είναι αλήθεια. Ναι, τα προϊόντα που βρίσκονται δίπλα στο ταμείο είναι εκεί για να σας ωθήσουν να κάνετε παρορμητικές αγορές. Ναι, η μουσική επηρεάζει τις αγορές σας. Ναι, η μυρωδιά από τα φρεσκοψημένα κοτόπουλα βοηθάει να… γεμίσει το καλάθι. Ωστόσο δεν είναι όλοι οι μύθοι αληθινοί.

Τα λαχανικά ψεκάζονται με νερό για να είναι βαρύτερα Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν ούτως ή άλλως πολύ νερό. Πρακτικά είναι… νερό. Το μαρούλι έχει 96% νερό, το λάχανο 93%, το μπρόκολο 91%. Όσο μεγαλύτερη είναι περιεκτικότητα σε νερό, τόσο πιθανότερο είναι να ψεκάζονται αυτά τα λαχανικά ώστε να είναι ενυδατωμένα και να διαρκούν περισσότερο.

Όσο μεγαλύτερη είναι περιεκτικότητα σε νερό, τόσο πιθανότερο είναι να ψεκάζονται.

Το γάλα βρίσκεται στο βάθος του καταστήματος για να ψωνίζετε πράγματα που δεν χρειάζεστε Υπάρχει μεγάλη διαμάχη γύρω από αυτό το θέμα: τα προϊόντα πρώτης ανάγκης όπως το γάλα βρίσκονται στο βάθος, ώστε πρώτα να περάσετε από όλα τα άλλα προϊόντα και ενδεχομένως να κάνετε άχρηστες αγορές. Ωστόσο τα γαλακτοκομικά και τα κατεψυγμένα προϊόντα πρέπει να παραμείνουν παγωμένα και δεν έχει λογική να τοποθετούνται κοντά στο σημείο παραλαβής.

Τα γαλακτοκομικά και τα κατεψυγμένα προϊόντα πρέπει να παραμείνουν παγωμένα.

Διαφήμιση

Τα επώνυμα brands είναι καλύτερα από τα brands του σούπερ μάρκετ Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για το ίδιο πράγμα σε διαφορετική συσκευασία. Η βιομηχανία συσκευασιών είναι τεράστια και μπορεί να σας κάνει να πιστέψετε πως ένα προϊόν σε αναγνωρίσιμη συσκευασία είναι καλύτερο από αυτό που προωθεί το ίδιο το κατάστημα. Ρίξτε μια ματιά σε ό,τι αναγράφεται στο πίσω μέρος του προϊόντος και αποφασίστε μόνοι σας. Πάντως αν δείτε τη φράση “συσκευάζεται για» τότε μάλλον είναι ακριβώς το ίδιο με το διπλανό (ακριβό) προϊόν.

Κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για το ίδιο πράγμα με διαφορετική ετικέτα.

Αν δεν είναι φρέσκο δεν είναι καλό Μην υποτιμάτε τη δύναμη της κατάψυξης. Όχι απλά βοηθάει να τρώτε τοπικά προϊόντα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αλλά διατηρεί και τα προϊόντα χωρίς την προσθήκη συντηρητικών. Επίσης, η κατάψυξη βοηθάει να έχετε πρόσβαση σε ευπαθή τρόφιμα που δεν θα τα… προτιμούσατε αν ήταν φρέσκα.

Μην υποτιμάτε τη δύναμη της κατάψυξης.

Το ντόπιο είναι πάντα καλύτερο Τα τοπικά προϊόντα είναι αξιαγάπητα αλλά ακόμα και οι τοπικοί παραγωγοί χρησιμοποιούν πρακτικές που είναι εις βάρος της ποιότητας των προϊόντων τους. Αν έχετε υψηλό στάνταρντ γι αυτά που τρώτε κρατήστε το ψηλά ανεξάρτητα από τον… ταχυδρομικό κώδικα. Διαβάστε τις ετικέτες, κάντε ερωτήσεις και να θυμάστε πως το σιρόπι καλαμποκιού με υψηλή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη ή το κόμμι γκουάρ δεν εξαφανίζονται αυτόματα επειδή το προϊόν φτιάχτηκε κάπου κοντά σας.

Αν έχετε υψηλό στάνταρντ γι αυτά που τρώτε κρατήστε το ψηλά ανεξάρτητα από τον… ταχυδρομικό κώδικα.

Πηγή
Διαφήμιση
TAGS:
#γάλα
#λαχανικά
#μπρόκολο
#νερό
#παραγωγοί
#προϊόντα
#σιρόπι
#τρόφιμα
#φρέσκα
#φρούτα