share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Το πλάνο των 28 ημερών που πρέπει να δοκιμάσεις!

Το πλάνο των 28 ημερών που πρέπει να δοκιμάσεις!

Ξέρατε ότι υπάρχει μια άσκηση που μπορεί να μεταμορφώσει το σώμα σας μόνο με 4 λεπτά την ημέρα; Ναι, και όμως είναι δυνατό, και πάμε να σας δείξουμε πώς να το κάνετε!

Η πρόκληση της άσκησης της σανίδας για 28 ημέρες θα εκπαιδεύσει το σώμα σας στη δύναμη και την αντοχή, και παρά το γεγονός οτι αρχικά η εξέλιξη σας θα είναι αργή θα οδηγήσει σε απίστευτα αποτελέσματα! Η πρόκληση θα πρέπει να ολοκληρωθεί σε ακριβώς 28 ημέρες. Θα πρέπει να ξεκινήσετε από την εκτέλεση της άσκησης για 20 δευτερόλεπτα, και στη συνέχεια να την αυξάνετε καθημερινά. Η πρόκληση τελειώνει με μια σανίδα 4 λεπτών την τελευταία ημέρα.

Ωστόσο, προκειμένου να επωφεληθείτε από τη σανίδα, θα πρέπει να μάθετε πώς να το κάνετε σωστά. Οι αγκώνες σας πρέπει να είναι τοποθετημένοι κάτω από τους ώμους και η πλάτη σας πρέπει να είναι ίσια. Σφίξτε το κορμό σας και απλώστε τα πόδια λίγο, ενώ παράλληλα μη βάζετε καμία πίεση στους γοφούς σας. Αναπνεύστε αργά κατά τη διάρκεια της άσκησης και χαλαρώστε τους μυς σας.

Η σανίδα μπορεί:

1. Να σφίξει το στομάχι σας

Η άσκηση χρησιμοποιεί τον κορμό σας για να σταθεροποιήσει το σώμα και να φέρει εις πέρας τις σωματικές απαιτήσεις για τη σωστή θέση. Δεσμεύει αρκετά τους κοιλιακούς ώστε να τους τονίσει κατά την πάροδο του χρόνου.

2. Να αυξήσει την ευελιξία σας

Η σανίδα θα βελτιώσει την ευελιξία σας καθώς χρησιμοποιεί εξ ολοκλήρου τον ώμο σας και τους ραχιαίους μυς .

3. Να βελτιώσει τη στάση του σώματος σας

Οι κοιλιακοί είναι ζωτικής σημασίας για την καλή στάση του σώματος, έτσι η άσκηση θα βελτιώσει τη σταθερότητα και την ισορροπία σας με την πάροδο του χρόνου.

Εδώ είναι η πρόκληση:

Ημέρα 1 – 20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 2 – 20 δευτερόλεπτα

Ημέρα 3 – 30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 4 – 30 δευτερόλεπτα

Ημέρα 5 – 40 δευτερόλεπτα

Ημέρα 6 – ξεκούραση

Ημέρα 7 – 45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 8 – 45 δευτερόλεπτα

Ημέρα 9 – 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 10 – 60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 11-60 δευτερόλεπτα

Ημέρα 12 – 90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 13 – ξεκούραση

Ημέρα 14 – 90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 15 – 90 δευτερόλεπτα

Ημέρα 16 – 120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 17 – 120 δευτερόλεπτα

Ημέρα 18 – 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 19 -ξεκούραση

Ημέρα 20 – 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 21 – 150 δευτερόλεπτα

Ημέρα 22 – 180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 23 Οι – 180 δευτερόλεπτα

Ημέρα 24 – 210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 25 – ξεκούραση

Ημέρα 26 – 210 δευτερόλεπτα

Ημέρα 27 – 240 δευτερόλεπτα

Ημέρα 28 – Συνεχίστε μέχρι να κουραστείτε

Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε πώς να εκτελέσετε τη σανίδα σωστά:

logo