share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

Το Μοναδικό Tip Καθαριότητας που δεν Πρέπει να Ξεχνάτε Χειμώνα-Καλοκαίρι!

Το Μοναδικό Tip Καθαριότητας που δεν Πρέπει να Ξεχνάτε Χειμώνα-Καλοκαίρι!

Λόγω αλλαγής κλίματος και επιβάρυνσης της ατμόσφαιρας, τα τελευταία χρόνια, με ένα σωρό βλαβερές ουσίες και σκόνες, οι αλλεργίες πλέον είναι κάτι που μας ταλαιπωρεί σχεδόν όλο το χρόνο.

Για να τις αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά θα πρέπει να μειώσετε τους αλλεργιογόνους παράγοντες που μπορείτε να ελέγξετε. Αν, δηλαδή, παθαίνετε αλλεργίες από τη γύρη των φυτών, τότε δεν μπορείτε να κάνετε πολλά πράγματα. Αλλά αν οι αιτίες της αλλεργίας σας βρίσκονται μέσα στο σπίτι σας, τότε μπορείτε να αντισταθείτε.

Έχοντας ένα καθαρό δωμάτιο θα γλυτώσετε από πολλά συμπτώματα αλλεργίας που προκαλούνται από σκόνη

Έχοντας ένα καθαρό δωμάτιο θα γλυτώσετε από πολλά συμπτώματα αλλεργίας που προκαλούνται από σκόνη.

Ένα καθαρό δωμάτιο είναι σπουδαία υπόθεση στην αποφυγή αλλεργιών καθώς το δωμάτιό μας συνήθως είναι η πηγή όλων των μικροβίων. Φροντίστε να αλλάζετε συχνά σεντόνια και μαξιλαροθήκες και να τινάζετε το στρώμα σας τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο. Πρέπει να ξεσκονίζετε σε εβδομαδιαία βάση το δωμάτιό σας και να μην έχετε πολλά πράγματα γιατί αυτά συσσωρεύουν σκόνη που επιβαρύνει το πρόβλημα. Επίσης μην ξεχνάτε να αερίζετε το δωμάτιό σας καθημερινά.

thehomeissue_allergy01

Αφού καθαρίσετε το υπνοδωμάτιό σας, συνεχίστε και στο υπόλοιπο σπίτι γιατί παντού παραμονεύει σκόνη που ίσως σας βλάπτει.

Πέρα από τα παραπάνω βασικά tip καθαριότητας που πρέπει να εφαρμόζετε, υπάρχει ακόμα κάτι που είναι ίσως το πιο σημαντικό απ’ όλα: Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο η ώρα που θα καθαρίσετε το δωμάτιό σας. Είναι μεγάλο λάθος να καθαρίζετε το βράδυ λίγο πριν κοιμηθείτε. Η καλύτερη ώρα για καθαριότητα είναι το πρωί ώστε οι σκόνη να έχει προλάβει να καταλαγιάσει πριν κοιμηθείτε.

Ξεσκονίζοντας το δωμάτιο θα παρατηρήσετε πως αμέσως μετά υπάρχει έντονη κινητικότητα στην ατμόσφαιρα του δωματίου. Κάποια υπολείμματα σκόνης μένουν στον αέρα και πρέπει να περάσουν κάποιες ώρες πριν μπορέσετε να ξαπλώσετε στο δωμάτιό σας χωρίς κίνδυνο. Αν δεν το κάνετε το πιο πιθανόν είναι να εισπνεύσετε όλες αυτές τις σκόνες και να επιδεινώσετε την κατάστασή σας.

Πηγή

logo