share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H νέα της διαφημιστική καμπάνια της Maybelline για την Big Shot Mascara της Colossal περιέχει όχι μία, αλλά δύο καινοτομίες- σηματοδοτεί την συνεργασία της για πρώτη φορά με influencers από το χώρο του makeup και ταυτόχρονα έχει ως πρωταγωνιστή έναν άντρα.

Λέμε ευχαριστώ στα νέα μας μέλη με κουπόνια αξίας 42€

Ο Manny Gutierrez είναι ένας πολύ διάσημος makeup artist, ειδικά στο Instagram και το Youtube, όπου μετρά 3 εκατομμύρια και περίπου 2.2 followers αντίστοιχα, οι οποίοι και παρακολουθούν στενά τα tutorials που δημοσιεύει στον λογαριασμό του με συμβουλές για το σωστό βάψιμο. Μαζί με την blogger Shayla, που έχει επίσης τεράστια επιρροή στο Instagram, επιλέχθηκαν για την νέα καμπάνια της Maybelline προκειμένου να διαφημίσουν το γνωστό προϊόν της εταιρείας μέσα από μια σειρά βίντεο και φωτογραφιών.

Την συνεργασία ανακοίνωσε ο ίδιος ο Manny μέσα από σχετικό βίντεο, δηλώνοντας φοβερά ενθουσιασμένος που του δόθηκε η ευκαιρία να λάβει μέρος στην καμπάνια της εταιρείας. “Νιώθω συνεπαρμένος που κατάφερα να δουλέψω με μια μάρκα όπως η Maybelline που αναγνωρίζει το ταλέντο ενός άντρα influencer και είναι πρόθυμη να τον αναδείξει» σχολίασε.

Διαφήμιση

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

H Maybelline προσέλαβε έναν άντρα για να γίνει το πρόσωπο για την νέα της μάσκαρα

Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Οκτώβριο, ο 17χρονος makeup artist και δημοφιλής YouTuber James Charles έγινε το νέο πρόσωπο της CoverGirl και πρωταγωνιστεί στην καινούργια καμπάνια του κολοσσού των καλλυντικών και ειδών μακιγιάζ. Αυτή ήταν η πρώτη φορά που ένα αγόρι επιλέχθηκε να γίνει το πρόσωπο της εταιρείας και την ανατρεπτική αυτή κίνηση παρουσίασε τότε η τραγουδίστρια Katy Perry. Το Harper’s Bazaar και άλλα μίντια εξήραν την επιλογή του James Charles, κυρίως γιατί έτσι η εταιρεία έθεσε νέα στάνταρτς στο χώρο της μόδας και της διαφήμισης. Και όπως φαίνεται είχαν πολύ δίκιο.

Πηγή: fanpage.gr

Διαφήμιση

logo