share buttons Pinterest Facebook Twitter Google Plus

10 τροφές ιδανικές για τις γυναίκες

10 τροφές ιδανικές για τις γυναίκες

Το γιαούρτι περιέχει προβιοτικά που βοηθούν στην επαναφορά του εντερικού συστήματος ενώ παράλληλα προλαμβάνει τις μολύνσεις από μύκητες που μπορούν να εισβάλουν στους ιστούς μας όταν η άμυνα του οργανισμού μας βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα.

Υπάρχουν ορισμένες τροφές που είναι ιδιαίτερα σημαντικές σε κάθε φάση της ζωής μας και ομοίως υπάρχουν ορισμένες τροφές που είναι ιδανικές για τις γυναίκες καθώς περιέχουν ειδικές θρεπτικές ιδιότητες. Σε αυτό το άρθρο, αποκαλύπτουμε ποιες είναι οι 10 τροφές που είναι ιδανικές για τις γυναίκες.

1. Μήλα

Τα μήλα προσφέρουν διάφορα οφέλη στον άνθρωπο τα οποία είναι ευρέως διαδεδομένα. Το καλύτερο είναι να τρώτε την φλούδα καθώς αυτή περιέχει την μεγαλύτερη ποσότητα βιταμίνης C από ολόκληρο το φρούτο. Εκτός από αυτό, η φλούδα αποτελεί μια εξαιρετική πηγή αδιάλυτων φυτικών ινών που είναι ιδανικές για την υγεία του εντέρου.

2. Γιαούρτι

Το γιαούρτι αποτελεί μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, ασβεστίου, καλίου, ψευδάργυρου και βιταμινών Β6 και Β12. Όλα αυτά κάνουν καλό στην πέψη και την υγεία των οστών και γι αυτό το λόγο συνιστάται οι γυναίκες να καταναλώνουν τρία γαλακτοκομικά προϊόντα επί καθημερινής βάσης. Για παράδειγμα, μια γυναίκα μπορεί να καταναλώνει 3 κούπες γιαούρτι.

3. Λιπαρά ψάρια

Τα λιπαρά ψάρια όπως είναι ο σολομός, η σαρδέλα και το σκουμπρί περιέχουν λιπαρά οξέα Ωμέγα 3. Μια καλή πηγή λιπαρών οξέων Ωμέγα 3 μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη καρδιακών νοσημάτων ενώ παράλληλα αποτελεί μια καλή πηγή βιταμίνης D, μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που ενισχύει την υγεία των οστών.

4. Λαχανικά

Τα λαχανικά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών, έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά ενώ παράλληλα περιέχουν υδατάνθρακες, φυτικές ίνες και σίδηρο. Ενισχύουν την υγεία του εντέρου και βοηθούν στα μακροχρόνια πεπτικά προβλήματα . Οι φυτικές ίνες που βρίσκονται στα λαχανικά βοηθούν ακόμη και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

5. Μούρα

Τα κράνμπερι, οι φράουλες και τα βατόμουρα δεν είναι απλά πεντανόστιμα φρούτα, αλλά επίσης κάνουν πολύ καλό στην υγεία και ειδικά στην υγεία των γυναικών. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φολικό οξύ και βιταμίνη C που προσφέρουν αντιοξειδωτική προστασία.

6. Προϊόντα ολικής άλεσης

Τα προϊόντα ολικής αλέσεως παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο σε μια υγιεινή διατροφή και περιλαμβάνουν τροφές όπως το ρύζι, ψωμί ολικής άλεσης, ζυμαρικά ολικής άλεσης καθώς επίσης και δημητριακά ολικής άλεσης για πρωινό.

7. Μπανάνες

Η μπανάνα είναι μια ακόμη λαχταριστή λύση που μπορείτε να την πάρετε μαζί σας όπου και αν πάτε. Είναι πολύ πιο υγιεινή από ένα σακουλάκι με πατατάκια ή από μια μπάρα σοκολάτας. Μπορεί να έχουν λιγότερες θερμίδες από το φρούτο, αλλά η μπανάνα έχει πλούσια περιεκτικότητα σε κάλιο, το οποίο βοηθά στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης. Περιέχει επίσης βιταμίνη Β6 και κάνει καλό στο δέρμα και τα μαλλιά.

8. Πράσινα λαχανικά

Είναι καλό να καταναλώνετε πράσινα λαχανικά όπως μπρόκολο, σπανάκι και φασολάκια. Τα φυλλώδη λαχανικά έχουν χαμηλές θερμίδες και λιπαρά και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σίδηρο. Έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία όπως μαγνήσιο και βιταμίνες C και Κ.

9. Αβγά

Τα αβγά είναι μερικές από τις πιο πλούσιες τροφές σε θρεπτικά συστατικά. Οι πρωτεΐνες που περιέχονται στα αβγά είναι γεμάτες με θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες D, A, B2 και σίδηρο. Σε αντίθεση με τη γνωστή σε όλους μας αντίληψη, είναι καλό να συμπεριλαμβάνει κάποιος τα αβγά στην καθημερινή του διατροφή αρκεί να είναι ισορροπημένη.

10. Νερό

Το νερό, περισσότερο από κάθε τροφή, είναι ένα σημαντικό υγρό για την ανθρώπινη υγεία και ειδικά για τις γυναίκες καθώς πολλές υποφέρουν από κατακράτηση υγρών, λοιμώξεις του ουροποιητικού συστήματος και άλλα προβλήματα που αφορούν την χαμηλή κατανάλωση νερού. Το να παραμένετε ενυδατωμένοι είναι πολύ σημαντικό καθώς το μεγαλύτερο μέρος του σώματός μας αποτελείται από νερό.

Επιπλέον, τα σήματα του εγκεφάλου για το αίσθημα της πείνας και της αφυδάτωσης μοιάζουν πολύ μεταξύ τους. Επομένως, σε περίπτωση που μπερδεύετε την πείνα με τη δίψα, είναι πολύ σημαντικό να πίνετε ένα ποτήρι νερό όταν αισθάνεστε ότι πεινάτε αντί να φάτε ένα σνακ.

Πηγή

logo